top of page
Zarządzanie sobą w sytuacji kryzysowej
Zarządzanie sobą w sytuacji kryzysowej

śr., 05 cze

|

Google Meet

Zarządzanie sobą w sytuacji kryzysowej

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

05 cze 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu radzenia sobie w nagłej i niespodziewanej sytuacji kryzysowej. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu dynamiki sytuacji kryzysowej, reakcjom pracowników uczelni i zmianom, które nastąpią po takim doświadczeniu. Ponadto omówione zostaną efektywne sposoby na obniżenie swojego poziomu stresu ostrego i chronicznego.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Czym jest zjawisko Czarnego Łabędzia i sytuacja kryzysowa:

     · dynamika kryzysu,

     · dwie kluczowe formy kryzysu,

     · konsekwencje kryzysu, stresu ostrego i chronicznego dla pracownika i zespołu,

     · gwałtowne zmiany a poczucie bezpieczeństwa pracownika uczelni.

2. Emocje w sytuacji kryzysowej:

     · rola emocji w sytuacjach zawodowych,

     · jak zmieniają się reakcje emocjonalne w sytuacji kryzysowej,

     · neurobiologia emocji – jak działają trzy części mózgu człowieka w silnych emocjach,

     · na czym polega zarządzanie emocjami.

3. Radzenie sobie z trudnymi reakcjami w sytuacji kryzysowej:

     · procedura reagowania na swoje obawy i negatywne emocje,

     · procedura reagowania na narzekanie współpracowników,

     · procedura reagowania w sytuacji paniki.

4. Techniki radzenia sobie z własnym stresem (ostrym i chronicznym) w sytuacji kryzysowej:

     · konstruktywne i niekonstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem ostrym i chronicznym: reakcje ucieczkowe, uspokajanie się, rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz profilaktyka,

     · kontrola własnych emocji,

     · 5 technik antystresowych do codziennego stosowania,

     · 2 techniki szybkiego opanowania stresu w kryzysowej sytuacji.

5. Stworzenie indywidualnej strategii radzenia sobie w sytuacji kryzysowej.

Adresaci: Pracownicy administracji uczelni.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page