top of page
Zarządzanie sobą w sytuacji kryzysowej
Zarządzanie sobą w sytuacji kryzysowej

pon., 17 lis

|

Google Meet

Zarządzanie sobą w sytuacji kryzysowej

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 3 listopada 2025 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

17 lis 2025, 08:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI



Promocja przy zgłoszeniu do 3 listopada 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu radzenia sobie w nagłej i niespodziewanej sytuacji kryzysowej. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu dynamiki sytuacji kryzysowej, reakcjom pracowników uczelni i zmianom, które nastąpią po takim doświadczeniu. Ponadto omówione zostaną efektywne sposoby na obniżenie swojego poziomu stresu ostrego i chronicznego.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Czym jest zjawisko Czarnego Łabędzia i sytuacja kryzysowa:

    1. dynamika kryzysu,

    2. dwie kluczowe formy kryzysu,

    3. konsekwencje kryzysu, stresu ostrego i chronicznego dla pracownika i zespołu,

    4. gwałtowne zmiany a poczucie bezpieczeństwa pracownika uczelni.

  2. Emocje w sytuacji kryzysowej:

    1. rola emocji w sytuacjach zawodowych,

    2. jak zmieniają się reakcje emocjonalne w sytuacji kryzysowej,

    3. neurobiologia emocji – jak działają trzy części mózgu człowieka w silnych emocjach,

    4. na czym polega zarządzanie emocjami.

  3. Radzenie sobie z trudnymi reakcjami w sytuacji kryzysowej:

    1. procedura reagowania na swoje obawy i negatywne emocje,

    2. procedura reagowania na narzekanie współpracowników,

    3. procedura reagowania w sytuacji paniki.

  4. Techniki radzenia sobie z własnym stresem (ostrym i chronicznym) w sytuacji kryzysowej:

    1. konstruktywne i niekonstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem ostrym i chronicznym: reakcje ucieczkowe, uspokajanie się, rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz profilaktyka,

    2. kontrola własnych emocji,

    3. 5 technik antystresowych do codziennego stosowania,

    4. 2 techniki szybkiego opanowania stresu w kryzysowej sytuacji.

  5. Stworzenie indywidualnej strategii radzenia sobie w sytuacji kryzysowej.



Adresaci: Pracownicy administracji uczelni.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page