top of page
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM

śr., 11 wrz

|

Hotel Mercure Karpacz Skalny

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM

Cena: 2750 zł netto, 3382,50 zł brutto Gwarantujemy: - udział w szkoleniu, - materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia, - indywidualne konsultacje z Trenerem, - pełne wyżywienie, - dwa noclegi , - zajęcia integracyjne.

Termin i lokalizacja

11 wrz 2024, 09:00 – 13 wrz 2024, 15:00

Hotel Mercure Karpacz Skalny, Obroncow Pokoju St, 58-540 Karpacz, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym jest jednym z dwunastu szkoleń menedżerskich stanowiących cykl Certyfikatu Efektywnego Menedżera (CEM).

Cele szkolenia:

• zdobycie wiedzy jakie podejście do pracy, motywacji, oczekiwań i potrzeb ma każde z pokoleń w środowisku akademickim,

• rozwinięcie umiejętności dostosowania strategii zarządzania pracownikami z uwzględnieniem różnic wiekowych,

• doskonalenie umiejętności właściwego komunikowania się i motywowania poszczególnych pokoleń w zespole,

• wypracowanie sposobów współpracy międzypokoleniowej,

• zapobieganie potencjalnym trudnym sytuacjom i konfliktom w wielopokoleniowym zespole.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

     • 14:00 – zakwaterowanie,

     • 15:00 – obiad,

     • 16:30 – powitanie uczestników szkolenia, przedstawienie Trenera, pierwsza część szkolenia (obowiązkowa).

DZIEŃ II i III

1. Zarządzanie pokoleniami – wprowadzenie.

     a. Zarządzanie zróżnicowanymi pokoleniowo zespołami w celu zwiększenia efektywności i konkurencyjności organizacji.

     b. Możliwości i trudne sytuacje różnorodnego wiekowo zespołu.

2. Charakterystyka 4 pokoleń na rynku pracy.

     a. Różnice między pokoleniem BB, X, Y i Z.

     b. Inne podejście każdego z pokoleń do pracy, motywacji, oczekiwań i potrzeb.

     c. Preferowane sposoby komunikacji poszczególnych pokoleń.

     d. Stosunek do autorytetu.

     e. Oczekiwania w stosunku do kierownika, lidera.

     f. Dlaczego czasami trudno jest porozumieć się osobom z pokolenia BB, X, Y ze współpracownikami z pokolenia Z?

     g. Kto ma się zmienić. My, czy Oni?

3. Analiza pokoleniowa mojego zespołu i zdefiniowanie wyzwań w obszarze zarządzania tym zespołem.

     a. Profilaktyka trudnych sytuacji – określenie kluczowych międzypokoleniowych punktów zapalnych.

4. Jak efektywnie komunikować się z poszczególnymi pokoleniami?

     a. Dialog międzypokoleniowy – jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek.

     b. Czy pokolenia oczekują różnej komunikacji?

     c. Jak planować efektywne spotkania uwzględniając potrzeby osób z różnych pokoleń.

     d. Jak budować komunikaty pisemne kierowane do osób z najmłodszego pokolenia w firmie.

5. Co motywuje współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z.

     a. Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością – sprawdzone w środowisku akademickim.

     b. Podnoszenie motywacji i zaangażowanie pracowników w różnych przedziałach wiekowych.

     c. Preferowanie pracy zespołowej vs indywidualnej.

     d. Scenariusz rozmowy motywującej dostosowany do pokolenia BB, X, Y i Z.

     e. Docenianie i nagradzanie – odraczać czy przekazywać natychmiastowo.

     f. Rozwinięcie świadomości jakie są najważniejsze motywatory pokolenia Z.

6. Rekrutacja pracowników z pokolenia Z.

     a. Na co w procesie rekrutacji zwracają uwagę przedstawiciele najmłodszego pokolenia?

     b. Praktyczne wskazówki na etapie rekrutacji współpracowników z pokolenia Z – zasady konstruowania ogłoszenia rekrutacyjnego i przeprowadzenia efektywnego spotkania z kandydatem.

     c. Analiza najczęściej popełnianych błędów.

7. Analiza najczęściej pojawiających się trudnych sytuacji.

     a. Zebranie trudnych sytuacji we współpracy z osobami z różnych pokoleń.

     b. Wypracowanie strategii zaradczych.

8. Podsumowanie szkolenia.

     a. Dekalog zarządzania pokoleniami w zespole.

Metody pracy: symulacje, modelowanie, analiza case study, ćwiczenia grupowe, dyskusje moderowane, miniwykłady, burza mózgów, analizy doświadczenia.

_______________________________________________________________________________________________

Uwaga! Cena promocyjna 2475 zł.* (10% rabatu) obowiązuje przy zgłoszeniu do 21 czerwca! 

(promocja nie łączy się z innymi promocjami)

Cena zawiera: 

- udział w szkoleniu, 

- materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia, 

- indywidualne konsultacje z Trenerem, 

- pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje, całodzienny serwis kawowy), 

- dwa noclegi (2 doby, tj. 11-13.09.2024 r.) 

(zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych ze śniadaniem),  

- organizację czasu wolnego,

- upominek od firmy Optima

*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page