top of page
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM

śr., 03 wrz

|

Gdańsk | Hotel Oliwski

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM

Cena regularna z noclegiem: 3200 zł netto* 3936 zł brutto Promocja! Przy zgłoszeniu do 25 czerwca otrzymają Państwo 10% rabatu. Cena po rabacie wynosi 2880 zł. * Cena regularna bez noclegu: 2500 zł netto* 3075 zł Promocja! Przy zgłoszeniu do 25 czerwca cena promocyjna bez noclegu wynosi 2250 zł*

Termin i lokalizacja

03 wrz 2025, 15:00 – 05 wrz 2025, 13:30

Gdańsk | Hotel Oliwski, Piastowska 1, 80-332 Gdańsk, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja! Przy zgłoszeniu do 25 czerwca otrzymają Państwo 10% rabatu. Cena po rabacie wynosi 2880 zł. *


Cena zawiera: 

  • udział w szkoleniu, 

  • materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia, 

  • indywidualne konsultacje z Trenerem, 

  • pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje, całodzienny serwis kawowy), 

  • dwa noclegi w Hotelu Oliwskim w Gdańsku (zakwaterowanie w pokoju1-osobowym),  

  • organizację czasu wolnego,

  • upominek od firmy Optima


Istnieje możliwość udziału w szkoleniu bez zakwaterowania, wówczas cena wynosi: 2500 zł.*

Cena promocyjna bez noclegu wynosi 2250 zł.* (10% rabatu) obowiązuje przy zgłoszeniu do 25 czerwca.


Cena bez zakwaterowania zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, Certyfikat, wyżywienie w czasie szkolenia (obiady, serwis kawowy, kolacja pierwszego dnia) oraz konsultacje z Trenerem.


*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.

 

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym jest jednym z dwunastu szkoleń menedżerskich stanowiących cykl Certyfikatu Efektywnego Menedżera (CEM).


Cele szkolenia:

  • zdobycie wiedzy jakie podejście do pracy, motywacji, oczekiwań i potrzeb ma każde z pokoleń w środowisku akademickim,

  • rozwinięcie umiejętności dostosowania strategii zarządzania pracownikami z uwzględnieniem różnic wiekowych,

  • doskonalenie umiejętności właściwego komunikowania się i motywowania poszczególnych pokoleń w zespole,

  • wypracowanie sposobów współpracy międzypokoleniowej,

  • zapobieganie potencjalnym trudnym sytuacjom i konfliktom w wielopokoleniowym zespole.



PROGRAM SZKOLENIA


DZIEŃ I

  • 15:00 – zakwaterowanie,

  • 16:00 – obiad,

  • 17:00 – powitanie uczestników szkolenia, przedstawienie Trenera, pierwsza część szkolenia (obowiązkowa),

  • 19:00 – kolacja.


DZIEŃ II i III


  1. Zarządzanie pokoleniami – wprowadzenie.

    1. Zarządzanie zróżnicowanymi pokoleniowo zespołami w celu zwiększenia efektywności i konkurencyjności organizacji.

    2. Możliwości i trudne sytuacje różnorodnego wiekowo zespołu.

  2. Charakterystyka 4 pokoleń na rynku pracy.

    1. Różnice między pokoleniem BB, X, Y i Z.

    2. Inne podejście każdego z pokoleń do pracy, motywacji, oczekiwań i potrzeb.

    3. Preferowane sposoby komunikacji poszczególnych pokoleń.

    4. Stosunek do autorytetu.

    5. Oczekiwania w stosunku do kierownika, lidera.

    6. Dlaczego czasami trudno jest porozumieć się osobom z pokolenia BB, X, Y ze współpracownikami z pokolenia Z?

    7. Kto ma się zmienić. My, czy Oni?

  3. Analiza pokoleniowa mojego zespołu i zdefiniowanie wyzwań w obszarze zarządzania tym zespołem.

    1. Profilaktyka trudnych sytuacji – określenie kluczowych międzypokoleniowych punktów zapalnych.

  4. Jak efektywnie komunikować się z poszczególnymi pokoleniami?

    1. Dialog międzypokoleniowy – jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek.

    2. Czy pokolenia oczekują różnej komunikacji?

    3. Jak planować efektywne spotkania uwzględniając potrzeby osób z różnych pokoleń.

    4. Jak budować komunikaty pisemne kierowane do osób z najmłodszego pokolenia w firmie.

  5. Co motywuje współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z.

    1. Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością – sprawdzone w środowisku akademickim.

    2. Podnoszenie motywacji i zaangażowanie pracowników w różnych przedziałach wiekowych.

    3. Preferowanie pracy zespołowej vs indywidualnej.

    4. Scenariusz rozmowy motywującej dostosowany do pokolenia BB, X, Y i Z.

    5. Docenianie i nagradzanie – odraczać czy przekazywać natychmiastowo.

    6. Rozwinięcie świadomości jakie są najważniejsze motywatory pokolenia Z.

  6. Rekrutacja pracowników z pokolenia Z.

    1. Na co w procesie rekrutacji zwracają uwagę przedstawiciele najmłodszego pokolenia?

    2. Praktyczne wskazówki na etapie rekrutacji współpracowników z pokolenia Z – zasady konstruowania ogłoszenia rekrutacyjnego i przeprowadzenia efektywnego spotkania z kandydatem.

    3. Analiza najczęściej popełnianych błędów.

  7. Analiza najczęściej pojawiających się trudnych sytuacji.

    1. Zebranie trudnych sytuacji we współpracy z osobami z różnych pokoleń.

    2. Wypracowanie strategii zaradczych.

  8. Podsumowanie szkolenia.

    1. Dekalog zarządzania pokoleniami w zespole.


Metody pracy: symulacje, modelowanie, analiza case study, ćwiczenia grupowe, dyskusje moderowane, miniwykłady, burza mózgów, analizy doświadczenia.


Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page